محصولات دماتجهیز

معرفی محصولات دماتجهیز

محصولات دماتجهیز

معرفی محصولات دماتجهیز

مشکلات پکیج بوتان را چگونه برطرف سازیم؟

پکیج بوتان یکی از بهترین انوع پکیج های دیواری و زمینی است که در بسیاری از خانه ها یافت می شود. اما مانند بسیاری از سیستم های گرمایشی، این پکیج می تواند دارای مشکلاتی باشد که ما قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی مشکلات پکیج بوتان بپردازیم:


مشکلات پکیج بوتان


مانند هر پکیج دیگری، رسوب آب می تواند به افت فشار در این پکیج منجر شود که در نهایت تبدیل به یکی از مشکلات پکیج بوتان می گردد. از سویی گاهی ممکن است که هنگام کار کردن مشعل، دستگاه به طور متناوب روشن و خاموش شود. توجه داشته باشید که دودکش ساختمان برای این پکیج باید مستقل باشد و بهتر است قطر دودکشی که انتخاب می کنید 15 سانتی متر باشد. همچننی کثیف بودن قسمت یون دستگاه و خرابی برد آن می تواند به مشکلات پکیج بوتان بیانجامد.

مشکلات پکیج بوتان
 
توجه داشته باشید که دودکش ساختمان باید دارای حداقل 4 متر ارتفاع از روی دستگاه تا کلاهک تعدیل روی پشت بام باشد. باید در نظر داشت که حداقل ارتفاع موثر دودکش ساختمان برای هر پکیج 4 متر در نظر گرفته می شود ( مطابق استاندارد )
ضمنا باید نسبت به سوراخ دودکش روی دیوار 40 سانتی متر پایین تر نصب گردد. دودکش باید شیب مثبت رو به بالایی باشد و طول آن به صورت افقی نباید بیشتز از بیست سانتی متر باشد.
برای رهایی از مشکلات پکیج بوتان اتصالات دودکش دستگاه باید طوری باشد که به هیچ عنوان به داخل ساختمان نشتی نداشته باشد ( نباید دارای منفذ یا سوراخ باشد ) و الزاماًباید به داخل دودکش ساختمان با کشش مناسب متصل گردد.

در نهایت باید به شما بگوییم که خوب است پکیج بوتان را از مراکز فروش معتبر مانند سایت و فروشگاه اینترنتی دماتجهیز خریداری نمایید تا بتوانید این محصولات را با گارانتی معتبر و به صورت اصل و اوریجینال تهیه کنید. برای خرید این محصولات به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید پکیج دیواری بوتان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.