محصولات دماتجهیز

معرفی محصولات دماتجهیز

محصولات دماتجهیز

معرفی محصولات دماتجهیز

با فن کویل دماتجهیز آشنا شوید

اگر دستی در صنعت داشته باشید، احتمالا نام فن کویل به گوشتان خورده است. اما آیا می دانید فن کویل چیست؟ پیش از آنکه به تعریف فن کویل بپردازیم لازم است بگوییم که این دستگاه در برندهای مختلفی تولید می شود که شرکت دماتجهیز توانسته است نمونه ی موفق فن کویل دماتجهیز را به بازار عرضه کند. در ادامه مطلب با ما همراه شوید.


فن کویل چیست؟


در تعریف فن کویل باید بگوییم که دستگاهی است که از کویل های (لوله های) گرم، سرد و یک فن و موتور و دریچه تشکیل شده که در سیستم های تهویه مطبوع، ساختمان ها، مراکز تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستگاه ها اغلب به کانال متصل نمی شوند کاربرد آنها برای کنترل دمای محیطی اند که در آن نصب می شوند. همچنین لازم به ذکر است که روشن و یا خاموش شدن آن ها به کمک ترموستات صورت می گیرد. ضمنا این دستگاه در انواع مختلف ایستاده، سقفی و دیواری و زمینی تولید می شوند. اما فن کویل های دماتجهیز به چه صورت هستند؟


فن کویل دماتجهیز


فن کویل دماتجهیز


فن کویل دماتجهیز در دو نوع تولید می شوند که به نوع سقفی و زمینی تقسیم شده و از ظرفیت 200 تا 1200 CFM عرضه می گردند.

تمامی فن کویل های دماتجهیز دارای کویل سه ردیفه و گارانتی طلایی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 20 ساله می باشند. ضمن آنکه فشار کار فن کویل های سقفی و زمینی دماتجهیز 8 بار و مناسب برای ساختمان های تا 20 طبقه می باشند. فن هوادهی فن کویل های دماتجهیز معمولا از جنس ABS با مقاومت دمایی تا 100 درجه سانتیگراد می باشد، اما براساس تقاضای خریدار می توان از فن هوادهی گالوانیزه نیز استفاده نمود.
برای آنکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، می بایست پیش از سفارش نوع "مکش از زیر" یا "مکش از پشت آن" را تعیین کنید. همچنین کارشناسان این شرکت به شما پیشنهاد می کنند که حتما پیش از سفارش فن کویل دماتجهیز به خصوص در نوع فن کویل سقفی، ارتفاع در نظر گرفته شود.


برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:


https://damatajhiz.com/categories/947/%D9%81%D9%86-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2