محصولات دماتجهیز

معرفی محصولات دماتجهیز

محصولات دماتجهیز

معرفی محصولات دماتجهیز

مشکلات پکیج بوتان را چگونه برطرف سازیم؟

پکیج بوتان یکی از بهترین انوع پکیج های دیواری و زمینی است که در بسیاری از خانه ها یافت می شود. اما مانند بسیاری از سیستم های گرمایشی، این پکیج می تواند دارای مشکلاتی باشد که ما قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی مشکلات پکیج بوتان بپردازیم:


مشکلات پکیج بوتان


مانند هر پکیج دیگری، رسوب آب می تواند به افت فشار در این پکیج منجر شود که در نهایت تبدیل به یکی از مشکلات پکیج بوتان می گردد. از سویی گاهی ممکن است که هنگام کار کردن مشعل، دستگاه به طور متناوب روشن و خاموش شود. توجه داشته باشید که دودکش ساختمان برای این پکیج باید مستقل باشد و بهتر است قطر دودکشی که انتخاب می کنید 15 سانتی متر باشد. همچننی کثیف بودن قسمت یون دستگاه و خرابی برد آن می تواند به مشکلات پکیج بوتان بیانجامد.

مشکلات پکیج بوتان
 
توجه داشته باشید که دودکش ساختمان باید دارای حداقل 4 متر ارتفاع از روی دستگاه تا کلاهک تعدیل روی پشت بام باشد. باید در نظر داشت که حداقل ارتفاع موثر دودکش ساختمان برای هر پکیج 4 متر در نظر گرفته می شود ( مطابق استاندارد )
ضمنا باید نسبت به سوراخ دودکش روی دیوار 40 سانتی متر پایین تر نصب گردد. دودکش باید شیب مثبت رو به بالایی باشد و طول آن به صورت افقی نباید بیشتز از بیست سانتی متر باشد.
برای رهایی از مشکلات پکیج بوتان اتصالات دودکش دستگاه باید طوری باشد که به هیچ عنوان به داخل ساختمان نشتی نداشته باشد ( نباید دارای منفذ یا سوراخ باشد ) و الزاماًباید به داخل دودکش ساختمان با کشش مناسب متصل گردد.

در نهایت باید به شما بگوییم که خوب است پکیج بوتان را از مراکز فروش معتبر مانند سایت و فروشگاه اینترنتی دماتجهیز خریداری نمایید تا بتوانید این محصولات را با گارانتی معتبر و به صورت اصل و اوریجینال تهیه کنید. برای خرید این محصولات به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید پکیج دیواری بوتان

پکیج دیواری و زمینی و مزایای آن

پیش تر در منازل و بسیاری از فضاها، از سیستم های موتورخانه گرمایشی استفاده می شد. اما امروز استفاده از انواع پکیج دیواری و زمینی متداول تر شده اند. پکیج های دیواری اندازه ای به مقدار آبگرمکن های دیواری دارند و همین حجم و سایز سبب شده است که این وسیله دارای کارایی خوبی باشد. امروز این وسیله در برندهای مختلفی تولید می شود که یکی از بهترین انتخاب ها، پکیج ایران رادیاتور می باشد. اما آیا می دانید که این دستگاه چه مزایایی دارد؟

 

پکیج دیواری

مزایای پکیج دیواری


پکیج دیواری امروز از نسل های جدید سیستم های گرمایشی محسوب می شود که می تواند آب گرم مصرفی منازل و آپارتمان ها را تامین نماید. این دستگاه با صدای کم و راندمان بالایی که دارند، جایگزین های مناسبی برای آبگرمکن ها موتورخانه ها محسوب می شوند. یک پکیج دیواری می تواند هزینه های مصرف انرژی را کاهش دهد و به کاهش هزینه ها کمک کند. همچنین این دستگاه ها می توانند آبگرم مورد نیاز را به طور دائم و فوری تامین نمایند ضمن آنکه آسیبی به محیط زیست وارد نمی سازند. پکیج ها نسب به سایر وسایل گرمایشی، امنیت بیشتری دارند و با صدای کمی که دارند، آرامش محیط را بر هم نمی زنند. ضمن آنکه از عایق کاری بی نیاز هستند و با استفاده از سیستم های هوشمند می توانند به تخصیص انرژی کمک شایانی نمایند. پکیج ها قابلیت تنظیم دما به میزان دلخواه را دارند و فضای کمی را از ساختمان ها اشغال می کنند.

از طرفی این دستگاه با توجه به عملکرد، به دو فصل زمستانی و تابستانی تقسیم می شوند. در بخش تابستانی آن، وسایل گرمایشی مورد استفاده قرار نمی گیرد و تنها این دستگاه برای تامین آبگرم بهداشتی به کار می افتد. اما هنگامی که بخش زمستانی آن فعال می شود، پکیج به صورت دائم، آب گرم را تامین می کند.


چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید پکیج هستید، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:


https://damatajhiz.com/categories/35/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C

چرا کولر گازی سامسونگ؟

هوای گرم بسیاری از مردم را به فکر خرید کولر گازی می اندازد. اما اینکه کدام برند کولر گازی از سایرین برتر است موضوعیست که می بایست به دقت آن را بررسی کرد. از آن جایی که هزینه ها افزایش یافته است، بسیاری از افراد در پی آن هستند تا برندی با کیفیت را خریداری کنند. یکی از بهترین انتخاب ها، کولر گازی سامسونگ است. اما چرا؟ با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

نکات مثبت کولر گازی سامسونگ

سامسونگ یکی از برترین برندها در حوزه های مختلف است که یکی از آن ها کولر گازی سامسونگ می باشد. شرکت سامسونگ (SAMSUNG) با طراحی هوشمند و ساخت محصولات مبتکرانه و مطمئن، به کارگیری پرسنل مستعد و نیز دارا بودن رویکردی جهانی و مسئولانه در کسب و کار و همچنین با ارائه خدمات عالی و منحصر به فرد، سهم عمده ای از بازار جهانی محصولات دیجیتال، لوازم خانگی و نیز تجهیزات تهویه مطبوع از جمله کولرهای گازی اسپلیت را به خود اختصاص داده است.

 

کولر گازی سامسونگ

 

شرکت سامسونگ (SAMSUNG) با هدف بهبود زندگی مردم در سراسر جهان، حفظ منابع و تولید محصولات دوستدار محیط زیست، از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده کولرگازی و اسپلیت در جهان می باشد.

کولرهای گازی و اسپلیت های ساخت شرکت سامسونگ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری های دنیا، به محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت سام سرویس کولرهای گازی سامسونگ، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند.
کولر گازی سامسونگ در مدل های مختلفی تولید می شود که پنجره ای، ایستاده، دیواری و پرتابل از جمله انواع این برند کولر گازی می باشد.

چنانچه قصد خرید کولر گازی سامسونگ را دارید، به لینک زیر مراجعه نمایید و کولر گازی سامسونگ را با قیمت مناسب خریداری نمایید:


https://damatajhiz.com/categories/37/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF

دستگاه هواساز چه کاری انجام می دهد؟

هرگاه لازم باشد تا هوایی مطبوع با دمایی مناسب در محیطی حاکم شود، از دستگاه هواساز استفاده می کنند. اما کار دستگاه هواساز چیست؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با این دستگاه آشنا شوید.


هواساز چیست؟


در کل باید بگوییم که یک دستگاه هواساز می تواند هوای تازه و هوای برگشتی از ساختمان پس از اختلاط از فیلتر آلومینیومی اولیه عبور می دهد. در تابستان هوا را با عبور از میان فین های کویل آب سرد (یا مبرد) خنک کرده و در زمستان نیز با عبور از میان فین های کویل آب گرم (یا بخار)، گرم می نماید. در واقع هواساز اتاقکی فلزی می باشد که جهت گرمایش در فصول سرد سال و سرمایش برای فصول گرم سال و نیز جهت تهویه مطبوع و گردش هوا در تمامی فصول سال استفاده می شود.




این دستگاه که به طور معمول از اجزایی مانند بدنه، فن، الکتروموتور، فیلتر، کویل های سرمایشی و گرمایشی، افشانک های رطوبت زنی، تجهیزات کنترلی، دمپرهای هوای ورودی و خروجی و هوای برگشتی  تشکیل می شود، می تواند هوایی مطبوع در فضا ایجاد کرده و دمای آن را کنترل نماید. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه را می توان  در انواع فضاهای تجاری، صنعتی و عمومی مورد استفاده قرار داد.
لازم به ذکر است که این دستگاه ها در فضاهای متفاوتی از جمله سینما، رستوران، انواع مراکز خرید، هایپر مارکت ها، موزه ها، ادارات، تالارها، بیمارستان ها، مساجد و هتل ها کاربرد فراوانی دارند.
هواساز میزان ورودی و خروجی هوا را مدیریت می کند و با داشتن فیلترهای متعدد، از ورود گرد و غبار، ذرات جامد معلق، گرد و غبار به هوا جلوگیری می نماید.
هواسازها بر حسب اینکه هوای داخل ساختمان یا فضای مورد نظر را از طریق کانالی دریافت می نمایند. و هوای مطبوع را به داخل ساختمان وارد می کند. و یا فقط هوای مطبوع را به داخل ساختمان وارد می کنند. به چندین دسته تقسیم می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://damatajhiz.com/categories/354/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2


یونیت هیتر چیست؟

اگر بخواهند فضاهای بزرگی مانند سالنهای سرپوشیده، فروشگاه های بزرگ، سالن های ورزشی، سالن‌های کارخانجات و ... را گرم کنند، از دستگاهی به نام یونیت هیتر استفاده می کنند. یونیت هیتر چه دستگاهیست؟ در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.



معرفی یونیت هیتر


همان طور که در ابتدا گفتیم، یک یونیت هیتر دستگاهیست که برای گرم محیط های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

این وسیله با ابعاد کوچکی که دارد، فضای کمی را اشغال کرده و می تواند عملکرد بسیار مناسبی داشته باشد. یونیت هیترها قدرت حرارتی زیادی دارند و توزیع حرارت آن هم با سرعت بالا را به ارمغان می آورد.
یونیت هیترها دارای اجزای مختلفی به شرح زیر می باشند:
کویل با لوله‌ فین مارپیچ (اسپیرال) ، فین پلیت (موج دار سینوسی) که در داخل آن آب گرم، داغ ، بخارآب یا روغن داغ به عنوان حامل انرژی حرارتی جریان دارد .
پروانه و یا فن که وسیله عبور دادن هوا از کویل و به جریان انداختن هوا در داخل فضای گرم شونده را بر عهده دارد. این فن بر حسب ظرفیت و فشار هوادهی ممکن است از نوع ملخی و یا سانتریفوژ باشد.
دمپر جهت دهنده هوا که بوسیله آنها می‌توان هوای خروجی یونیت هیتر را به قسمتهای مختلف محل گرم شونده هدایت کرد.
کابینت (محفظه) که پروانه و کویل در داخل آن و پره‌ جهت دهنده هوا بروی آن نصب شده است.
هر یونیت هیتر از جمع کردن بدنه فولادی آلومینیومی یا بدنه فایبرگلاس دکوراتیو، کویل حرارتی ساخته شده از لوله های مسی یا فولادی و پره های آلومینیومی، دمپر خروجی هوا با تیغه های قابل تنظیم منفرد و مجموعه صفحه پروانه به همراه الکتروموتور، بادبزن آکسیال و گارد مربوطه و مجموعه ای از چهار صفحه آویز به فراخور نحوه خروجی هوا (افقی یا عمودی ) جهت نصب یونیت هیترها در محل استقرار تشکیل می شود.


یونیتر هیتر دماتجهیز


یونیتر هیترهای دماتجهیز دارای مزایی هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

بدنه یونیت هیترهای آبگرم و بخار دماتجهیز از ورق روغنی به ضخامت مناسب با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک بوده و در صورت درخواست مشتری امکان ساخت بدنه از نوع فایبرگلاس، آلومینیوم و یا استیل امکان پذیر می باشد. یونیت هیترهای دو دور و تک دور این شرکت با الکتروموتورهای مخصوص یونیت هیتر ارائه می گردد.
یونیت هیتر دماتجهیز مجهز به کویل با لوله‌ پره دار است که بر اساس امکانات موجود و نیاز میتوان در داخل آن آب گرم، آب داغ، بخارآب یا روغن داغ به عنوان سیال حامل انرژی حرارتی جریان یابد.
پروانه و یا فن که وسیله عبور دادن هوا از کویل و به جریان انداختن هوا در داخل فضای گرم شونده را بر عهده دارد نیز بر حسب ظرفیت و فشار هوادهی ممکن است از نوع ملخی و یا سانتریفوژ باشد.
فن هوادهی یونیت هیترهای دماتجهیز دارای پره‌ آکسیال جهت دهنده هوا میباشند که به وسیله آنها می‌توان هوای خروجی یونیت هیتر را به قسمت های مختلف محل نصب هدایت نمود.
چنانچه قصد خرید یونیت هیتر را دارید، یونیت هیترهای دماتجهیز گزینه های مناسبی خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://damatajhiz.com/categories/396/%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D9%87%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2