محصولات دماتجهیز

معرفی محصولات دماتجهیز

محصولات دماتجهیز

معرفی محصولات دماتجهیز

آیا مصرف انرژی کولر گازی پرتابل زیاد است؟

سیستم تهویه مطبوع قابل حمل (PAC) یا همان کولر گازی پرتابل، یک سیستم هوای مطبوع قابل حمل با قابلیت حمل مناسب برای خنک کردن یک فضاست. آن ها معمولا روی زمین قرار می گیرند و به راحتی قابلیت جا به جا شدن در فضاهای مختلف را دارند. همچنین برخی از این مدل ها دارای چرخ هایی هستند که امکان جا به جایی آسان ان ها را فراهم می سازند. اما در این میان ممکن است برخی از افراد در ارتباط با میزان مصرف انرژی کولر گازی پرتابل بی اطلاع باشند. ما در این مطلب به بررسی میزان مصرف میزان انرژی کولر گازی پرتابل در مقایسه با کولر گازی معمولی خواهیم پرداخت.



مصرف انرژی کولر گازی پرتابل


بسته به اندازه آن ها (ظرفیت خنک کننده در Btuh) ، مصرف انرژی کولر گازی پرتابل می تواند به اندازه یک هشتم مصرف انرژی کولر گازی معمولی باشد. اما باید این نکته را مد نظر قرار دهید که این کولر گازی تنها یک منطقه را خنک خواهد کرد، به این معنا که شما برای خنک کردن سایر نقاط منزل به سیستم های دیگری نیاز دارید.

اما در کل در مصرف انرژی کولر گازی پرتابل باید بگوییم که این خنک کننده منطقه ای می تواند در صرفه جویی در مصرف انرژی موثر باشد. بسته به فعالیت هایی که در اتاق های مختلف انجام می دهید، شاید لازم نباشد که همه آنها را به شدت خنک نگه دارید. این بدان معنیست که یک کولر گازی پرتابل می تواند کارساز باشد.

گاهی اوقات استفاده از یک پنکه سقفی در سایر فضاها می تواند به قدر کفایت برای گردش هوا کمک کننده باشد. به عنوان مثال ، نیازی به خنک کردن کل خانه در هنگام شب نیست، لذا می توانید از کولر گازی پرتابل استفاده کرده و آن را در اتاق خواب خود قرار دهید تا تنها اتاقی که در آن حضور دارید، خنک شود.



این نکته را مد نظر داشته باشید که یک کولر گازی پرتابل، برای تامین سرمایش می بایست لوله هایی متصل به هوای بیرون پنجره داشته باشد. البته بسیاری از پنجره ها با انواع و اقسام مدل کولر گازی پرتابل سازگاری دارند. اینها به طور معمول به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در پنجره های کشویی عمودی یا افقی قرار بگیرند.

اگر فعالیتی پر انرژی انجام می دهید و می خواهید هوای خنک به طور مستقیم به شما برسد، می توانید یک کولر گازی قابل حمل خریداری نمایید و مطمئن باشید که مصرف انرژی کولر گازی پرتابل از کولر گازی معمولی کمتر خواهد بود.

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که رطوبت هوا در منطقه زندگی شما زیاد است و این برای شما مشکلی بزرگ تلقی می شود، از مدلی استفاده نمایید که قابلیت رطوبت زدایی دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.